2010-07-14

E bal constituțional?

Toată lumea s-a comutat de pe CM2010, inundații şi decrete pe balul (alții zic picnic, petrecere) şi frigăruii neconstituționali organizați de dracu-ştie ce angajați, că așa şi nu i-am înțeles de-ai cui mai sunt, dar care pretind că sunt de la KK – Kurtea Konstituțională (iaka eu îs mai osobennyi şi nu vreau să scriu „CC”, in genere as scrie KKT, deoarece accentul cade pe T). Toți scriu despre asta, numai eu (simplu tractorist) stau şi tac căci am mult de lucru, dar am jertfit cu pauza de masă (o să mănânc tocmai seara ceva, numai nu frigărui că nu am de unde).
Idealiștii scriu așa - http://blogulluivalentyn.blogspot.com/2010/07/calaii-au-iesit-la-picnic-in-plin.html
Alex Cozer (care pretinde că îl poate influenţa pe prim-ministru) scrie așa - http://analizemd.blogspot.com/2010/07/un-mic-sfat-pentru-domnul-prim-ministru.html
Vitalie Sprânceană – scurt pe 2oi - http://www.spranceana.com/fiind-baiet-paduri-cutreieram-cu-masinile-de-serviciu-ale-curtii-constitutionale-1297.html
La fel de concis şi Vitalie Braniște - http://www.curatmurdarsrl.com/uncategorized/petrecere-cici.html
Ion Grosu a scris cel mai aproape de părerea mea - http://www.iongrosu.com/2010/07/padurea-constitutionala.html

Şi în fine, ale mele, modeste şi naive, 3 kopeici:
Nu vreau să îi critic pe petrecăreții de eri, să le dau aprecieri, etc., că ii înjură şi ii iau în derâdere cui nu îi e lene. Eu am doar ÎNTREBĂRI!
1.    Unde sunt documentele ce confirmă ca acei angajați de la KK fac recuperări anume atunci!? Mă interesează asta, fiindcă acele persoane sunt plătiți din banii proștilor ca mine ce lucrează ca boii 12-16 ore din 24 şi plătesc impozite de mii de lei la stat (STAT – animala care stă toată ziua şi nu face nimic, numai mănâncă, de aceea așa şi se cheamă, de la a sta[DEXul Planetei-Moldova])
2.    Unde e SEPARAREA PUTERILOR ÎN STAT!? Ce are puterea juridică (KK, dacă nu greșesc face parte din ea) cu cea legislativă (Parlamentul) de fac împrumuturi de mașini reciproce?
3.    Oferă parlamentul servicii de chirii auto şi pentru simpli muncitori, ce au nevoie să aducă un sac de cartofi de la nord la centru ca să nu moară de foame la iarnă sau sinistraților pentru transportarea bunurilor salvate de inundații?
Aștept răspuns de la specialiști in domeniu şi organe competente!

FAC APEL LA TOŢI!
La bloggerii, jurnaliști, oameni de rând, ş.a. care pot formula o întrebare oficială, o petiție etc.
Hai să dăm mână cu mână şi să bombardăm instituțiile abilitate cu mail-uri, scrisori pentru a scoate din ei explicații, de exemplu:
Parlamentul – ale lor sunt mașinile
Ministerul Justiției – când termina de postat pe Facebook foto-sesiunea de la inundații, poate se apucă de capul KK (daca sunt abilitați, că doar cam tot de justiţie e vorba)
CCCEC (Centrul pentru combaterea crimelor economice şi corupţiei) care a promis că va da la bot la toata ţara dacă trebuie – poate se apucă şi de acest caz.
Şi in fine KK – dacă nu de căutat adevărul, măcar de a le aduce aminte că în Moldova mai trăiesc oameni.

Un mic P.S. Dacă cuiva i se pare ca titlul postării sună cam haios sau indecent când îl citești repede, să știți ca nu am avut nici o intenție premeditată în acest sens. Doar pe urma am observat şi am văzut ca astfel e chiar mai bine, dă o doză de expresionism şi asta ;).

7 comentarii:

  1. cred ca angajatii CC au acte in regula...deja, cum sugera Ion Grosu..ei sunt baieti smecheri stiu unde ce si cum se scrie...au si stampilele...asa ca, din punct de vedere legal cred ca s-au "acoperit'... moral, nu..si asta-i victoria presei din Moldova (mi-a placut sa vad subiectul la M1, Publika, Jurnal si altele)... ma indoiesc ca vor fi luate masuri directe (concedieri) mai ales ca nu se stie cine mai era cu ei, ca au fugit, plus ca trebuie de vazut responsabilitatile fiecaruia - cine a autorizat plecarea, cine a dat dispozitie, poate, cine stie, vizita manastirii a fost impusa de cineva din sefii mai evlaviosi, dar imaginea CC a suferit mult...

    RăspundețiȘtergere
  2. da ce e cu mașinile parlamentului?
    Oferă parlamentul servicii de chirie auto la instituții de care este independent?

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-a placut explicatia presedintei curtii? asa a zis? cand a sunat in direct la jurnal. cica judecatorii sunt in deplasare si ei au decis sa iasa la plimbare. in alte cuvinte, cind pisica nu-i acasa, soarecii fac bal pe masa?

    RăspundețiȘtergere
  4. Faza cu inchiriatul masinilor e o minciuna spusa de aia ca sa se scoata pe moment. Si chiar daca ar fi fost inchiriate, tot ilegal este. Garajul parlamentului nu este firma de inchiriat masini.
    Din pacate trebuie să-i dau dreptate lui Vitalie, ei deja s-au scos din ilegalitate. Le va fi mai greu cu masinile, pe asta trebuie sa insistam.

    Apropo, ce zici de prostia comunistilor de a boicota referendumul? Eu as pune-o pe acelasi cântar cu nevotarea candidaturii lui Lupu.
    Astept parerea ta la mine pe blog, caci am o idee de un articol in privinta asta

    RăspundețiȘtergere
  5. tanti de la sindicatele CC zicea ca masinile de serviciu pot fi inchiriate si de angajati si de sindicate, ca ei ar fi platit masina, ca este asa ceva in codul muncii, si poate chiar o fi...eu nu-s jurist, ei sunt si cred ca stiu ca din punct de vedere legal se pot scoate...dar moral, cum ziceam, mai putin...si aici trebuie sa presam: sa-i luam in caruta, sa-i radem, sa mai protestam in fata sediului lor cu corturi si ace de frigarui...paralel, trebuie de scris petitii la Garajul parlamentului sid e vazut ce-s cu masinile alea, cine le-a arendat, de vazut contractul si ordinul..ca masina nu-i un ac s-o iei in buzunar - trebuie acte

    RăspundețiȘtergere
  6. Apele se limpezesc - http://jurnaltv.md/ro/news/dupa-anularea-decretului-la-picnic-122186/

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta e-ntrarea-n democrație. Sămn bun. Moldova să dămocratiz'ază. :lol:
    Te-am inserat-n blogroll frate.
    Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere