2010-07-06

Cat de KON4ENNYIE sunt rusii... americanii si europenii

Cât de KON4ENNYIE sunt ruşii... americanii şi europenii

Uite că recent m-am făcut şi eu cu blog, in care mi-am pus scop să mă dau cu părerea la diferite chestii ce ne înconjoară in patria noastră mult-adorată şi foarte “iubita” – RepubliKa of-of-uooof Moldova. Însă aşa cum trăiesc în *** (3 litere ruseşti sau 4 moldoveneşti), ci nu în SUA şi nici nu în UE, sunt nevoit să muncesc 12 sau 16 ore din 24 (la un careva zavod de traktoare) şi nu îmi mai ajunge timp pentru a scrie pe acest amărât blog, ditamai să mai citesc ştirile sau alte bloguri, nu mai zic de o careva autoinstruire culturală, spirituală, morală, etc…
DAR… uite ca deunăzi am vizionat un film documentar rusesc, ce nu m-a lăsat indiferent, un film montat (în sensul direct şi figurat al cuvântului) după scenariul celebrei (celei mai preferate a mea) piese artistice “Godfather” (“Крестный отец”), un film despre “ultimul dictator al Europei” (aşa cum îl numea presa “democratică” occidentala) din Belarus – Alexander Lukashenko. Acest film, ce se numeşte in rusa “Крестный батька”, unde “батька” o fi însemnând ceva de genul al nostru “tătuka, boss, shefu, nacialinik”,  poate fi vizionat aici: partea 1, 2, 3. Lucrarea e prezentată de un post TV rusesc, ce se dă drept democratic şi independent, pe nume “НТВ”, unde cu lux şi amănunt sunt prezentate toate crimele odioase, omorurile la comandă politică, dispariţii de oameni, scheme frauduloase economice internaţionale şi alte atrocităţi săvârşite de tiranul belarus.
După vizionare mi-au dat in gând următoarele idei (deja nuştiu pentru a câta oară)… Cât de KON4ENNYIE (terminaţi, degradaţi moral) sunt ruşii (şi aici atenţie!!! când ma refer la acest toponim/etnonim - ma refer la CONDUCEREA acelei entităţi şi SLUGOII lor de toate rangurile, începând cu cinovnicii din administraţii şi terminând cu preSSa “echidistanta” şi “imparţiala”, de genul “НТВ”-ului rusesc, şi nicidecum la poporul simplu) şi tot aici … cat de KON4ENNYIE sunt şi europenii şi americanii de rând cu rusii laolaltă.
Vă sfătui tuturor să priviţi acest film şi să vedeţi ce de cinici (in limbajul corectitudinii politice ei se numesc “pragmatici din punct de vedere geo-strategic”) sunt cei sus- menţionaţi. Ruşii au stat alături de Lukashenko in ultimii 15-17 ani, l-au ajutat să se ridice de la un simplu populist şi demagog la preşedinte de tara, care a sufocat orice veleităţi democratice începute de Stanislav Shushkevich, iar apoi a recurs la lichidarea fizică a oponenţilor sai (politici, economici şi … criminali). Ei, in tot acest timp, dându-i cu o mână sfaturi utile şi armament pentru anihilarea concurenţei din orice domeniu nu o fi ea, cu cealaltă mână strângeau materiale compromiţătoare la adresa lui. Ei astăzi o fac pe democraţii şi ne prezintă materiale “senzaţionale” - toate crimele săvârşite in acest răstimp.
Eu îmi pun întrebarea – “Dragilor” şi “stimaţilor” democraţi impreialişti, unde aţi fost până acum? Unde aţi fost aceşti 10-15 ani când lumea dispărea de pe străzi şi murea subit prin spitale sau pe sub garduri in Minsk (sau acelaşi Tiraspol)? Răspunsul dat de ei este  simplu – “noi am tăcut şi am strâns kompromat [materiale compromiţătoare]”, fiindcă ruşii (conducerea şi slugoii) sunt oameni fără  scrupule, care oricând vor susţine un tiran şi vor sacrifica zeci, sute sau mii de vieţi omeneşti pentru un careva avantaj geopolitic la propriile graniţe, pentru propriul bine.
  Acelaşi lucru, din păcate, se refera şi la europeni şi americani. Pe aceştia dacă şi ii preocupă soarta oamenilor simpli, apoi numai pe cea a propriilor cetăţeni (acelor din statele imperialiste ale UE sau SUA – civilizaţia, nah..!), şi nici într-un caz soarta simplilor muritori de rând, precum noi moldovenii (mă refer la apartenenţa statală , ci nu etnică) sau ei belaruşii, ucrainenii ş.a.m.d.
Ruşii întotdeauna vor da cu o mână şi vor lua cu două de la acei ce li se închina pe când deţin puterea în ţările vecine şi întotdeauna vor susţine o careva forţă de la guvernare,  stimulând-o la diferite nelegiuiri şi şantajând-o simultan. Iar când va fi momentul necesar va oferi turmei (gloatei) multe dar proaste cotlete pe tavă. Atunci când gogoaşele nu vor mai merge ele vor fi retrase frumos înapoi, cerând-uni-se scuze şi oferind-uni-se ceva in loc la desert - aici ar fi cazul să ne aducem aminte de o serie de filme compromiţătoare la adresa liderului transnistrean Igor Smirnov, realizate de postul TV al lui Putin (Телеканал "РОССИЯ"-РТР) in perioada 2002-2003 – perioada agoniei romanului de dragoste dintre Putin şi Voronin, atunci când chiar Smirnov a picat in dizgraţie, ca mai apoi să fie reabilitat în fata telespectatorului rus, iar Voronin călcat in picioare in favoarea mult mai simpaticilor Urecheanu şi Braghiş.
Şi mai accentuez odată despre europeni şi americani. Atunci când rusii s-au cam săturat să investească bani aiurea în Belarus (fiindcă ultimii prea mult ezitau la recunoaşterea internaţională a Abhaziei şi Osetiei, plata pentru gaz şi petrol, uniunea interstatală Rusia-Belarus şi altele) s-au apucat serios de capul lui Lukashenko şi au început să îl îngroape prin toate mijloace posibile. Dar in apărarea bravului “tătuk” s-au avântat UE şi SUA, care îi susţin în continuare crimele, investind mulţi-mulţi euro şi dolari in Minsk, însa deja cu un scop "măreţ" – lupta împotriva RuSSiei! Dacă vă uitaţi la film vedeţi cum in diferite perioade unii călăi ai tiranului de la Minsk, picând în dizgraţie, au găsit refugiu sau in Europa sau la Washington. Halal de asa democraţii euro-atlantice..!
Noi, însa, trebuie să învăţam un lucru – supravieţuirea unui stat mic, ca Rep. Moldova sau Belarus sau Ucraina sau republicile din Caucaz se bazează pe jocul intre contradicţiile statelor mari, dar şi pe efortul intern. Ce e efortul intern – e aportul fiecăruia de zi cu zi la consolidarea societăţii autohtone – unul prin o afacere de succes, altul fiind un bun profesionist în domeniu  (fie la construit tractoare, fie în domeniul IT, fie în aceeaşi jurnalistica, etc). O singură remarcă - numai nu prin implicarea nechibzuita în politică, unde îl susţinem fierbinte pe cineva, fie el de culoare verde, roşie sau albastră cu trei trandafiri, îl susţinem cu inima, ci nu cu capul, pentru a-l face mâine-poimâine un Lukashenko al Moldovei crescut şi alimentat de struţo-cămila ruso-euro-americană. Şi să fim atenţi la diferiţi "fraţi" fie ei de la răsărit sau fie de la apus.

P.S. WTF, Moldova!??? Ce nu îţi mai ajunge şi ţie!? Cotlete, decrete, confete sau gaz şi chiuvete (chiuveta - asta e santehnikă ieftină şi bună din Belarus)!??? Toată această (geo)politică nu e decât doar Business, nothing personal!

P.P.S. Unii vizitatori mi-au reproşat că am greşeli gramaticale şi ortografice în post-uri – ei şi dă-le naibii, că principalul e gândul, ci nu forma, mai ţinând cont ca am în cap 1-2 litri de C2H5OH (de altfel nu eram să fiu sincer şi să scriu acest bred – totuşi sunt simplu proletar, nu gazetar sau intelectual ;) )

8 comentarii:

  1. mai pidaraz decat rusul nu exista absolut nimeni

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei nu chiar... sunt si mai de treaba ca ei ... pur si simplu nu cu toti am avut de-afacere... dar cand vorbesc de rus - ACCENTUEZ - ma refer la cei de la conducerea tarii...

    P.S. Va rog nitel-nitel mai decent in epitete ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. sa inteleg ca apărînd ideea de "supravieţuirea unui stat .. ca .. Ucraina" tu accepţi ideea că e normal să avem teritorii pierdute: bucovina shi bugeacul - care acuma fac parte din ucraina, shi haholii mai vor inca teritorii sa primeasca de la Moldova (vezi sectorul de la nistru la hidrocentrala de la dnestrovsk, insula nishaliu, secotorul 7.7km, regiunea Giurgiulesti cu acei 440m care real nici nu au fost dat de ucraina - ci apartineau moldovei..).
    toata ideea e ca UA are teritorii care nu le apartineau istoric ei si dupa preponderenta lingvistic-cultural (mai afla cum invatza minoritatea romaneasca in ua) ...

    RăspundețiȘtergere
  4. stimate (oare?), Anonim 8 iulie 2010, 18:43
    Tu esti troli (acel ce se anina de unele cuvinte sau detalii pentru a distorsiona sensul subiectului si a deraia de la problema reala discutata) sau intr-adevar ceva nu ai inteles? Eu la urma m-am referit la general la un stat mic, aici am dat exmplul Belarus-ului ce are probleme teritoriale si cu Polonia si cu Lituania... iar de minoritatea romaneasca din UA, Serbia, Ungaria, transnistria, etc eu sunt destul de bine informat... numai nu inteleg ce are acest offtopic cu postul dat!? Nu iti place Ucarina, ignora cuvantul, ia viata mai simplu mai moale, nu sedeti inchistati in niste sabloane istorice (da, desigur, greselile trebuie reparate, dar atunci cand e cazul, insa nu aici in acest topic) :)

    Karo4e toata ideea e ca nu te-am inteles, ce daca mie nu imi place UA sau tie ea ca stat, subiect al dreptului international, nu are voie sa se apere de expansionismului marilor imperialisti? Ceea ca are teritorii straine sau nu - e cam din alt opera...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. printre cei cu duh de piatra
    tu sa nu te faci la fel,
    cind un cyine rau te latra,
    nu latra si tu la el:)

    RăspundețiȘtergere
  6. continuare ..
    stimate (pentru ce ?) wtfmld - "trol" din dex - gnom zburdalnic, care trăiește în munți sau în păduri, întruchipând forțele rele ale naturii.
    ideea ta era despre jocul geopolitic, commentul meu se referea ca in enumerarea ta "pozitiva" esti de acord ca si statul UA sa supravietuiasca.. de ignorat eu pot la filtrarea mesajului primit, dar alte minti neiluminate vor primi ideea ca UA e normal sa supravietuiasca (in contextul teritoriile posedate la moment :) ) ..
    ps: aplica mai putine etikete pe comentatori

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim, 9 iulie 2010, 14:14
    Eu nu am folosit cuvantul "trol" ci "troli" (ku semnul moale) si nu te-am etiketat dar te-am intrebat.
    Aici se pare ca este o neintelegere - "enumerarea ta "pozitiva"" - eu, repet, am scris geopolitic asa la general despre statul mic vs statul mare si nu am facut nici un fel de enumerare pozitiva. Iar de supravetuirea UA - e chesta statului (mic) propriu-zis, si la concret sustin UA cand se afla in conflict cu RU (a nu se citi curu').
    Iar faza ca are tertorii straine sau nu - am zis ca e din alta opera. Fiind moldovean si roman - in lupta statului mic Ucraina cu statul mic RMD sau RO - desigur ca le voi sustine pe ultimele.

    RăspundețiȘtergere
  8. continuare .. m-am documentat cu notiunea de "troli" [http://lurkmore.ru/%D0%A2%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%BB%D1%8C], apoi am gasit semnul de "?" din adresare din comment.. mai pe scurt s-a format o neintelegere :). faza e ca am ura pe haholi. Scrie mai departe, o faci bine :)

    RăspundețiȘtergere