2010-04-28

Jurnalist: Dreptul de a informa sau de a fi ... musKa?

Azi de dimineata am vazut la PubliKKa TV un reportaj in care se specula faptul ca un politist a imbrancit-o pe o jurnalistKKa de la acelasi post de teleKKviziune.
Vai ce manipulare si dezinformare crasa. Pai cum stimati PubliKKisti a imbrancit-o daca politistul isi indeplinea atributiile - executa ordinul superiorilor?
Poate voi va faceti prosti si nu intelegeti ca politistul executa un ordin (destul de legal si justificat intr-o institutie publica, ci nu "publiKa", ce face parte din blocul, asa-numit, de forta), dar nu ne prostiti si pe noi, hranindu-ne cu kotlete ca politia va imbranceste.
"Eu is de la PubliKKa TV!!!" - ei si mare branza... da eu is mechanizator da la uzina de tractoare si am un blog, dar ca musca in *** nu ma bag, si cand am nevoie de ceva mai intreb intai daca se poate sau nu, de unde sa iau autorizatie, mai apelez la un superior responsabil care emite ordine si hotarari (asa cum ati apelat le vicepresedintele CSJ), dar nu ma urc in cap la un simplu politist ce isi face onest meseria, ca o fi avand si el familie si nu prea are ce pune extrasalarial in buzunar, fiindca nu patruleaza pe strada sau nu e criminalist, ci un simplu sergent, vai de salariul lui, portar la CSJ.
Hai sa vedem ce e mai departe? Ne-ati aruncat kotleta jurnalistika publika si asteptati sa o mancam? Nu, dragilor! Stati sa vedem ce urmeaza. Mergeti voi mai departe pana in panzele albe, dati politistul in judecata pentru imbranceala (aplicarea fortei, aplicarea violentei, depasirea atributiilor, etc) - imi este interesant cum se va desfasura!
Noi, consumatorii de rand, vrem stiri kalitative, vrem KOTLETE cu goroh, sKandaluri despre Kalin Vieru si babociKa, vrem sensatii, dezvaluiri soKante, vrem uuujosuri!!!!!


P.S. Sunteti jurnalisti sau muste ce se baga-n ...!?
Oooof... PubliKKa (si altii la fel) sunteti inca atat de neprofesionisti..!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu